Desert - Tort cu Ciocolata " Winter Dream "

L-am pregatit in Ianuarie :) . Imi amintesc ca am lasat zapada pe dealuri si m-am intors cu pofta de ceva cu...ciocolata ! In aceeasi zi am gasit la magazinul de legume - fructe struguri negri , dulci . In bucatarie , un sac de panza primit de la bunica , plin cu nuci . Nu uitati , nici o zi fara samburi de nuca ! :)

Ingrediente :

Blat :
150 grame samburi de nuca
2 linguri saburi de seminte de floarea soarelui crude
12 curmale
coaja rasa la o lamaie 
2 linguri cacao raw

Crema :

2 Avocado
( 10 curmale , 2 linguri de cacao raw , apa 50 - 100 ml , cat apreciati pentru a obtine o crema fina, consistenta )

Se aleg samburii de nuca ( Recomand folosirea samburilor proaspeti , intotdeauna . Samburii deja scosi din coaja , risca sa fie ranceziti . NU consumati samburi , seminte sau cereale care nu vi se par sanatoase ! ) Samburii de nuca , impreuna cu samburii de seminte de floarea soarelui crude , curmalele fara samburi ( spalate in prealabil cu apa calduta si bicarbonat ) , coaja de lamaie rasa si cele doua linguri de cacao raw , se mixeaza in chopper , pana la obtinerea unei compozitii uniforme , in care , toate incredientele au fost amestecate si maruntite bine . 
Veti obtine un aluat minunat si delicios ! Nu-l mancati inca , aveti nevoie de el pentru baza tortului :) . Intr-o tava cu baza inferioara detasabila , asezati folie de plastic sau hartie de copt . Intindeti aluatul in tava presand cu degetele , pana la uniformizare . 
Pregatiti crema de ciocolata . Mixati in chopper curmalele, cacaoa raw si apa , urmarind reteta de ciocolata raw . Ciocolata o amestecati in blender cu miezul de la doua bucati de avocado . Veti obtine o crema perfecta pentru tort . Intindeti crema peste blat si decorati dupa gust . Eu am avut strugurii negri , care s-au potrivit de minune cu ciocolata . Recomand decorarea cu samburi de nuca , alune de padure , migdale ori ananas .
Se aseaza la frigider pentru cel putin o ora.
E delicat , plin de aroma , e sanatos ! Un vis devenit realitate : hranitor , o explozie de ciocolata , un rasfat pentru oricine !

Orice masa incepe cu un zambet !
Savurare placuta !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu