Desert - Passione di Fragola - Raw is Magic !

Cu dor de colorata vara si ale ei fructe aromate, dulci , mi-am dat frau liber imaginatiei si am creat prajitura primilor capsuni. 

Orice masa incepe cu un zambet !

Ingrediente : 

1 cana fulgi de Cocos
6 linguri sirop de curmale
1 lingura suc proaspat de lamaie 
coaja rasa de lamaie 1/2 lingurita
2 linguri unt de cocos
8-10 capsuni 
frunze de lamaita 

Ciocolata :

10 Curmale 
1 lingura cacao raw
50 ml apa

Fulgii de cocos ( se pot folosi fulgi proaspeti , in urma obtinerii laptelui ) , siropul de curmale si untul de cocos se amesteca pana cand se obtine o compozitie omogena. Se adauga coaja rasa de lamaie , frunzele de lamaita maruntite si sucul de lamaie . Se omogenizeaza si se adauga capsunii taiati in bucati mici ( sau pisati ) . 
Se aseaza in forme sau se formeaza manual bulgari . 
Curmalele si cacaoa raw se dau prin chopper impreuna cu 50 ml de apa , pana cand se obtine o ciocolata cremoasa .
Ciocolata se aseaza peste bulgari sau in forme (cupe ) , se decoreaza dupa bunul plac . Eu am ales frunze de lamaita si  cativa capsuni falnici , urmand sintagma " cireasa de pe tort " e cea mai dulce...
Am asezonat cu sos de capsuni ( 5 capsuni mixati la blenderul manual ).
Se aseaza la frigider pentru 2 ore .
Este o prajitura fresh , delicata si aromata .

Savurare placuta !



2 comentarii: