Pranzul - Branza de Migdale si Vinetele Raw Vegan

Nici o masa , fara legume si fructe proaspete !
Sunt fericita cand Soarele imi imbratiseaza plantele asezate pe pervaz , regenerandu-le . Busuiocul a aruncat vlastari noi ! Toata bucataria e in delir ...
Minunatul Busuioc  , m-a inspirat in pregatirea pranzului de azi...
Ieri spre seara , am pregatit laptele de migdale ( fara a folosi curmale - am indulcit cu stevia , dupa separarea laptelui de pulpa) . De ce  ? Fiindca pulpei ramase , i-am pus gand bun , de a o transforma in branzica . Si cand spun branzica , ganditi-va la gustul branzei de burduf. Mult mai aromata , branza de migdale , duce spre acea aroma , doar ca ea , este Sanatoasa , Vie , plina de Enzime si Energizanta!
Astfel....Am lasat pulpa peste noapte , la temperatura casei , intr-un castron invelit cu folie de plastic.
Dimineata , am gasit-o usor fermentata, natural ! Perfecta ! I-am adaugat sare ( dupa gust) , o lingurita ulei de floarea soarelui presat la rece si frunze uscate de telina...Ce deliciu....
Trebuie sa va intrebati : De ce altfel cand exista varianta Sanatoasa de branza ? Va indemn sa o incercati , cat mai curand.

Vinetele Raw Vegan :

Vinetele raw , nu contin vinete . Dar nu veti crede asta , atunci cand le veti gusta . 

Ingrediente :

150 g miez de seminte de floarea soarelui crude
o jumatate de ardei kapia
o ceapa mica , mica
o lingura ulei de floarea soarelui presat la rece
2 linguri drojdie inactiva
150 ml apa 
o jumatate de lingurita , frunze uscate de telina( nu le gasiti in comert , dar le pregatiti usor acasa ).

Toate incredientele se mixeaza in chopper cu 150 ml de apa  pana cand se obtine o compozitie bine maruntita , omogena .
Vinetele sunt gata ! Decorati-le dupa cum imaginatia va indeamna ! 
Sunt delicioase servite cu painici deshidratate.

Salata :

Este o varianta fresh , de vara , perfecta pentru vinete si branzica de migdale.
5 rosii feliate rotund
3 castraveti
morcov ras
patrunjel ras
frunze proaspete de busuioc :)
1 lingura ulei de floarea soarelui presat la rece 
sare
miez crud de seminte de floarea soarelui
frunze uscate de telina
puteti adauga putin suc proaspat de lamaie

Am pregatit un pranz rapid , Colorat si Sanatos , intr-o poveste de gusturi !
Mancarea Cruda , Vie inseamna Energie !
Sper sa va inspire ! 

Orice masa incepe cu un zambet !
Savurare placuta !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu