Proiect Poveste : Bucataria .

In doua zile , deschidem bratele primei luni de toamna. Septembrie , cea mai rodnica , mai vesela , mai gustoasa, mai draga, perioada a anului . Pleaca berzele , cade bruma , padurile-si picteaza frunzele , cerul isi croseteaz nori , iarba isi descreste firele , iar zilele isi strang lumina in saci de somn , pentru seri cuminti de iarna . 
Si cum , de-acum , departe nu-i prima zapada , mesterim de zor prin diferite proiecte povesti , cata vreme soarele ne mai incarca degetele cu energie pura , creativa.
Proiectul poveste , inca in procesare si dichisire , din aceasta vara : bucataria mea raw vegana .
Si impart cu voi rezultatul cat de cat final , fiindca aproape tot ce se vede , am mesterit manual. 
Coltul meu plin de lumina si culoare din Univers ( dupa atelier ) , mi-e locul preferat de joaca . 
Am imbinat elemente noi si vechi(restaurate). 
Bucataria este creata dupa propriile-mi dorinte si nevoi . 
Conceperea ei a adus cu sine muuulte incercari si multa , multa rabdare .
 Dupa 3 saptamani de schite si calcule , dupa zile si nopti de montat , demontat si remontat , a inceput sa-mi zambesca , luminoasa si spatioasa :).
Locul meu magic , in care sa asez si sa ascund toate maruntisurile ce-mi cad dragi , s-a nascut .
Si cum ma gasesc indragostita de mobila veche , si cum imi doream o insula spatioasa si utila , Universul mi-a adus in cale implinirea si rezolvarea visului. Restaurata in doua zile , trecuta prin decapant si smirghel , vopsita in 3 straturi si baituita pe interior , insula , e centrul energiei , fiindca aici savurez in fiecare dimineata paharele de smoothie.
Rafturile vechi : o pasiune ce-mi naste povesti si imagini colorate . Le caut , le aduc in atelier , le transform , fiindca intregesc si bucura copilul din mine .
Nu am dotat bucataria cu electrocasnice inutile , fiindca nu le folosesc. Ajutoarele mele electronice , fac sucuri , smoothieuri si maruntesc :) .
Multe idei si dorinte sunt inca pe hartiile cu schite din inima . Bucataria e inca in transformare . :)
Din sanctuarul de veselie si vitamine , va trimit o imbratisare plina de energie ! 
Daca si voi aveti proiecte asemanatoare si daca va pot fi de folos cu vreo informatie, cu bucurie ajut ! 
Toamna plina de intamplari minunate , plina de iubire , de compasiune , de energie raw , doresc tuturor !
Go Raw Vegan ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu